Handels- og Betalingsbetingelser vedr. CVR 40309020

Disse betingelser er for at beskytte min lille virksomhed, og for at sikre, at ingen bliver uvenner – det er nemlig slet ikke det, strik og KnitTreat handler om – så gør mig den tjeneste at læse dem!

Generelle Handelsbetingelser:

Du bestiller KnitTreat ved at skrive til mig, at du vil med på en given tur. Jeg bekræfter din bestilling ved at skrive, at du står på listen til den gældende tur. Din plads er garanteret, når du har indbetalt depositum, faktureret af mig, for den givne tur. Handlen er først bindende, når du har læst og accepteret betingelserne, og du har betalt det fulde beløb for turen. Ved indbetaling af depositum forudsættes, at du har læst og accepteret betingelserne.

Når du bestiller KnitTreat, skal du oplyse fulde navn, adresse og telefonnummer. Jeg beder om samtykke til, at jeg må dele dine oplysninger med de øvrige deltagere på den givne tur. Dette er for, at I har mulighed for at arrangere fælles transport til den givne lokation. Hvis du ikke giver samtykke til deling af adresse og telefonnummer, skal det fremgå af din mail. 

KnitTreat i Danmark omfatter, hvor intet andet er anført, overnatning, alle måltider, alle drikkevarer og de workshops og/eller foredrag, der er programsat på den givne tur, samt naturligvis en lækker goodiebag. Transport, sengelinned og håndklæder, garn, strikkepinde og andet fiberrelateret, samt evt. udflugter du tager på, er dit ansvar.

KnitTreat i udlandet omfatter, hvor intet andet er anført, transport, overnatning, morgenmad og de workshops og/eller foredrag, der er programsat på den givne tur, samt naturligvis en lækker goodiebag. Øvrige udgifter til måltider, udflugter mm. er dit ansvar. 

Specifikke Handelsbetingelser:

KnitTreat i udlandet laves i samarbejde med teknisk arrangør Rose Rejser, medlem af Rejsegarantifonden, nr. 2057.

Small Makers: Er du small maker af enhver art, er du velkommen til at tage dine varer med og vise frem. Dog vil jeg sætte pris på, at du bidrager til deltagernes goodiebag, hvis du vil sælge varer på KnitTreat.

Workshop-holdere: Vi indgår en aftale om afholdelse af workshop, der afregnes efter aftale. Hvis du ønsker at sælge dine eventuelle produkter på turen, vil jeg gerne vide det på forhånd, så vi kan tage eventuelle hensyn i aftalen efter dette.

Fortrydelsesret:

Evt. depositum tilbagebetales ikke, hvis du fortryder deltagelse. Øvrigt beløb tilbagebetales 2 måneder for den givne tur. Ved en tur bestilt efter de 2 måneder tilbagebetales evt. restbeløb ikke.

Force Majeure KnitTreat:

Ved aflysning af en given tur, hvor det alene er mit ansvar, tilbagebetales det fulde beløb minus depositum.

Force Majeure Generelt:

Vejrlig, krig, epidemier, strejker, trafikale forhold, sygdom, personskade o.lig. er ikke mit ansvar og ved forsinkelser/forhindringer grundet generel force majeure er der ingen tilbagebetaling. 

Generelle Betalingsbetingelser:

Det er mit ansvar at sende fyldestgørende fakturaer til mine gæster. Det angivne beløb er enten det fulde beløb for den givne tur, som den er beskrevet, eller først depositum og derefter det resterende beløb for den givne tur, som den er beskrevet. Betalingsfrist er fakturadato + 8 dage, og al betaling foregår via bankoverførsel. Hvis jeg sender rykker ud vedr. din faktura pålægges DKK 100 i rykkergebyr + 0,70 % renter pr. påbegyndt måned. Du modtager faktura via mail.

Bankoplysninger:

Bank: Middelfart Sparekasse

Reg.nr.: 1687

Kontonr.:3231189571

Anfør venligst fakturanummer ved indbetaling. 

Specifikke Betalingsbetingelser:

KnitTreat I udlandet faktureres gennem den angivne samarbejdspartner på turen, og dennes handels- og betalingsbetingelser er gældende. Dette for at sikre mine gæster bedst muligt.  

Ret til ændringer forbeholdes.